Canals del Màrqueting Online
Entenem com accions de màrqueting online i xarxes socials aquelles accions de màrqueting que fem per qualsevol dels canals següents:- Web corporativa que serà la referència del seu màrqueting online i l'activitat de les xarxes socials.
- Blog. Para fer el blog, pot fer servir eines com blogger o wordpress.
- Facebook, sobretot si les accions de màrqueting online es dirigeixen a clients finals.
- LinkedIn quan fem servir xarxes socials per interaccionar amb els professionals.
- Pinterest, fet servir al màrqueting online, quan la imatge és important pel negoci
- Twiter per comunicar les nostres accions de màrqueting online de forma immediata
- Instagram, per comunicar-nos a les xarxes socials de forma immediata a través d'imatges.
- E-mail màrqueting, per exemple a partir de newsletter vinculats amb el màrqueting online.
Màrqueting digital i xarxes socials: canals per complir el pla de màrqueting |
Seguiment i mesura del màrqueting Online
La millor forma d'avaluar les xarxes socials i les accions de màrqueting online és mesurar i analitzar les dades obtingudes. Para fer-ho, disposem d'eines de seguiment i medis de màrqueting online i xarxes socials, com:- Indicadors a partir de les estadístiques de les pròpies xarxes socials com és el cas de Facebook, les estadístiques Twiter o les estadístiques Pinterest.
- Google Analytics, per indicadors i objectius vinculats amb la pàgina web, xarxes socials i màrqueting online.
- Eines d'indicadors o o KPI com LikeAlyzer per indicadors de xarxes socials vinculades amb Facebook o Iconosquare per indicadors de xarxes socials vinculats amb Instagram.
- Indicadors d'influència a les xarxes socials. Klout és un dels indicadors d'influència més conegut. Quant més gran és el valor Klout, indica una influencia a les xarxes socials més gran.
previous article
Entrada més recent